Monika i Mariusz , fotoreportaż ślubny

Kolejna moja para, u której pracowało mi się naprawdę wspaniale. Nie mogłam niestety osobiście przekazać Monice i Mariuszowi gotowych zdjęć, ale mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy. Zawsze kiedy muszę wysyłać zdjęcia jakimś kurierem, to bardzo się denerwuję.  I dzięki temu trochę nieświadomie Monika sprawiła mi cudowny prezent urodzinowy, bo gdy tylko zdjęcia do nich dotarły to otrzymałam takiego maila:

Agnieszko
zdjecia dotarly 😉 ;), cale i zdrowe 😉 ;). Ogladalismy je wczoraj chyba z piec razy pod rzad i dzis rano tez od ich ogladania zaczelismy dzien ;).
Sa rewelacyjne – wiemy, ze to pewne zadne nowe slowo dla Ciebie, ale nie umiemy ich inaczej opisac. Strasznie sie cieszymy i gdybysmy mieli okazje to bysmy Cie teraz wysciskali z radosci. Bardzo, bardzo dziekujemy. I za zyczenia takze bardzo, bardzo 😉 ;).
(…)
jestesmy zachwyceni naszymi zdjeciami, szczerze – wiedzielismy co wybieramy 😉 ;), jestes po prostu niezawodna!
Usciski poprzez maila, a mysle ze na pewno sie jeszcze spotkamy 😉 ;), my lubimy zdjecia,  a teraz juz wiemy kto bedzie robil nam 😉

Ja też Wam bardzo dziękuję – za życzenia, za ciepłe przyjęcie i Wasz zachwyt moimi zdjęciami.

Poniżej obszerny fotoreportaż ze ślubu Moniki i Mariusza. Ponad 70 zdjęć, ale mam nadzieję, że do strawienia! Zapraszam.

PS. A jeśli ktoś jest chętny to może zobaczyć też piękne zdjęcia z sesji plenerowej wykonane przez Izę i Iwonę z Pracowni Wspomnień. Wampirza sesja plenerowa tutaj – zapraszamy i pozdrawiamy Izę i Iwonę 🙂

11 Comment

  1. magda says:

    dobra robota!

  2. Domin says:

    Spory materiał! Bardzo fajnie się ogląda.Szczególnie przypadła mi do gustu klatka z krojenia tortu – piękny klimat.

  3. Boguska says:

    Pięknie. Bardzo klimat mi się na tych zdjęciach podoba. Śliczna para, gratuluję.

  4. podoba mi się to co mówicie że się podoba.

  5. przemek struski says:

    klata z tortem i rzeźbą z prawej mistrzowska, poza tym cały materiał bardzo mi się podoba

  6. Od pierwszego do ostatniego zdjęcia jest klimat, coś się dzieje, są emocje, radość, zabawa. Do tego dochodzi bardzo ciekawa kolorystyka i obróbka. Świetny materiał, który z wielką przyjemnością ogląda się.

  7. Lahami says:

    Naprawdę piękne zdjęcia, podziwiam Państwa pracę.

  8. Warunki oświetleniowe miałaś takie, że większość fotografów poległaby z kretesem, a Ty poradziłaś sobie znakomicie. Podziwiam nie tylko technikę, ale i kadry i ujęcia i wiele smaczków, które nadają koloryt całej sesji. Gratuluję materiału.

  9. Magdalena says:

    Świetne zdjęcia!
    Piękna pamiątka dla Młodej Pary. Ogląda się z zachwytem. Samemu chciałoby się być na takim weselu 🙂
    Pozdrawiam! 😉

  10. Lukasz says:

    Super material 🙂 fajne kolory i pocieszni ludzie!

Dodaj komentarz